هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

تحصیل در کانادا جزو مهمترین مقاصد مهاجرت تحصیلی است. بررسی و نقد شرایط، هزینه تحصیل و اخذ اقامت، بورسیه از دانشگاه های معتبر کشور کانادا ... بورسیه تحصیلی در کانادا به شکل مطلق به معنای تحصیل رایگان نخواهد بود. مطمئنا با شنیدن نام بورسیه تحصیلی ذهن شما سمت اسکالر شیپ و کمک های مالی برای تحصیل خواهد رفت.اما بورسیه تحصیلی در کانادا به این معنا نیست. بورسیه در این کشور به منظور آسان کردن تحصیل و بی دغدغه بودن افراد در جریان تحصیل در این کشور است.برای اینکه شرایط و لوازم بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا را بشناسیم باید همه جوانب را بررسی کنیم. البته که می توان گفت با داشتن شرایطی می توان هزینه های تحصیل در این کشور را کاهش داد.

بسیاری از دانشجویان به این امید برای تحصیل به کشور کانادا می‌روند که بتوانند بخشی یا تمام هزینه‌های تحصیل خود را با انجام کارهای دانشجویی تأمین کنند. خوشبختانه این امکان در کانادا وجود دارد. پیدا کردن کار دانشجویی وابسته به مهارت‌های شما، رشته‌ی تحصیلی، تجربه‌های قبلی و سطح دانش شما می‌باشد. اگر بخواهید یک کار نسبتاً خوب پیدا کنید، لازم است سطح دانش زبانی شما بسیار بالا باشد. دانشجویان همچنین می‌توانند در محیط تحصیلی خود کار کنند.
در بسیاری از رشته‌ها دوره‌ی کارآموزی بخشی از تحصیل و کسب تجربه‌ی دانشجو می‌باشد که متناسب با فعالیت وی، حقوق دریافت می‌کند. در این صورت در برخی از موارد دانشجو می تواند برای ادامه ماندن در این کشور، کار خود را تمدید کند و یا به دنبال کار مناسب با وضعیت خود بگردد. در این صورت می تواند اقامت خود را تمدید کند هرچند که زمان کمی برای پیدا کردن کار مناسب دارد و اقامت خود را از دانشجویی به کاری تغییر بدهد. البته که لازمه تمام این موارد، تسلط کامل به زبان انگلیسی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یکی از بهترین گزینه هاست. چه برای رفتن به مدرسه زبان ، چه مدرسه بازرگانی ، کالج و چه دانشگاه ، امکانات این شهر بزرگ کانادا باورنکردنی است.

خود ونکوور شهری متوسط ​​است و تقریباً بیش از 600000 نفر جمعیت دارد ، گرچه کلانشهرهای آن بیش از دو میلیون نفر را تشکیل می دهند ، پس از تورنتو و مونترال سومین بزرگ در کانادا است.

ونکوور همچنین به همراه تورنتو یکی از شهرهایی است که دانشجویان سراسر دنیا ترجیح می دهند و برای لذت بردن از کیفیت عالی زندگی ، آب و هوای معتدل و محیط چندفرهنگی خود به این شهر می آیند.

دانشجویان در دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه های معتبر بزرگ
ونکوور با داشتن دفتر مرکزی دانشگاه های معتبر مختلف ، مشخص می شود. دانشگاه بریتانیا کلمبیا در واقع در دانشگاه برتر جهان است.

علاوه بر این ، سایر مراکز مطالعاتی مانند دانشکده فیلم ونکوور ، دانشگاه کانادا وست ، کالج کلمبیا ، کالج رجنتس ، انستیتوی هنرهای رسانه ای ونکوور یا کالج اتون کانادا نیز از هم جدا هستند.

بسته به آنچه می خواهیم مطالعه کنیم ، مطمئناً مرکزی پیدا خواهیم کرد که مناسب ما باشد. علاوه بر این ، به عنوان یک شهر چند فرهنگی ، ما برنامه های خاص بسیاری را برای دانشجویان خارجی می یابیم.

در چند مکان می توانیم احساس راحتی کنیم ، زیرا اساتید و دانشگاه ها عادت دارند که با افرادی از سراسر جهان همکاری کنند و به بخشی از میهمان نوازی خود تبدیل شوند.

ما به شما کمک می کنیم در کانادا تحصیل کنید
اطلاعات بیشتر: دانشگاههای کانادا

 


نمای ونکوور

مجموعه ای از فرصت ها
اگر می خواهیم در یک شهر پویا تحصیل کنیم ، ونکوور گزینه مورد نیاز ماست. این مکان ایده آل برای انجام کار است.

با قرار گرفتن در ساحل غربی آمریکای شمالی ، پویایی تجارت گسترده ای را با شهرهایی مانند سیاتل ، سان فرانسیسکو یا پورتلند به اشتراک می گذارد. شرکت های بزرگ در سراسر جهان در ونکوور مستقر هستند که با توجه به سطح بالای زندگی و وضعیت استراتژیک آن جذب می شوند.

تحصیل در ونکوور می تواند فرصتی برای انجام کارآموزی در هر یک از این شرکت ها به ما ببخشد. بسیاری از آنها در اسپانیا یا اروپا نیز دفاتر دارند ، بنابراین حتی در صورت رضایت از ما حتی در کشورمان امکان گرفتن مکان نیز وجود دارد.

نزدیک به اشتغال کامل ، در بخش گردشگری ، در مهمان نوازی یا خدمات نیز کارهای زیادی انجام می شود. بنابراین ، اگر بخواهیم مطالعات خود را با شغل تلفیق کنیم ، در یافتن آن مشکلی نخواهیم داشت ، در ضمن تحصیل می توانیم درآمد کسب کنیم.

در این حالت اگر این نکته را در نظر بگیریم که ویزای دانشجویی در کانادا فقط در صورتی که در کالج یا دانشگاه تحصیل می کنیم با یک کار سازگار است اما اگر یک دوره انگلیسی را انجام دهیم نه.

کیفیت زندگی در ونکوور

کیفیت غیرقابل انکار زندگی
کیفیت زندگی نیز هنگام انتخاب یک مقصد بسیار مهم است. و اگر کانادا یکی از کشورهایی است که از آن حمایت می کند ، ونکوور بالاترین شهر کانادا در بین المللی است.

در دهه گذشته ، ونکوور هرگز از بین 10 شهر برتر جهان برای زندگی خود را ترک نکرده است که از سال 2002 تا 2010 و 2015 نیز به عنوان شماره 1 معرفی شده است.

سال گذشته ، سال 2019 ، ونکوور به دلیل افزایش قیمت مسکن ششم شد و همین امر باعث شده موقعیت های خود را از دست بدهد.

با این وجود ، ونکوور در حال حاضر دومین شهر برتر آمریکا است که بعد از کلگری ، همچنین در کانادا ، زندگی می کند. مکانی امن ، با چندین فرصت تحصیلی و شغلی در یک محیط دلپذیر و بسیار دوست داشتنی.

لیست بهترین شهرهای جهان برای زندگی را بررسی کنید.

پارک چینی ونکوور

شهری که از همه فرهنگ ها استقبال می کند
Multiculturalism یکی دیگر از ویژگی هایی است که ایده ی خوبی برای تحصیل در ونکوور ایجاد می کند. ما با یکی از شهرهای جهان روبرو هستیم که در آن ساکنان بیشتر ملیت ها زندگی می کنند.

در میان همه ، مستعمرات آسیا که در غذاهای آن نیز دیده می شود ، از هم برجسته است. در واقع چینی ماندارین و کانتونی ، در حقیقت ، بعد از انگلیسی ، مکمل ترین زبانهای شهر هستند. علاوه بر چینی ها ، تعداد زیادی ژاپنی ، کره ای ، ایرانی یا هندی نیز وجود دارند.

همچنین مستعمرات بزرگی از مهاجران اروپایی ، عمدتاً انگلیس ، فرانسوی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی و لهستانی وجود دارد. علاوه بر این ، مستعمره یوگسلاوی های پیشین به طور فزاینده ای با صرب ها ، بوسنیایی ها ، مقدونی ها و کروات ها بی شمار است.

اگر ما علاقه مند به ملاقات با مردم از سراسر جهان هستیم ، در ونکوور می توانیم این کار را انجام دهیم. ما همکلاسی های کانادایی خواهیم داشت بلکه از جاهای دیگر نیز خواهیم داشت. شما نه تنها انگلیسی ، بلکه دانش فرهنگی خود را در مورد سایر نقاط جهان بهبود خواهید بخشید.

جزیره ونکوور

محیط زیست طبیعی شگفت انگیز
اوضاع ونکوور نه تنها با توجه به آب و هوا ، آن را در مکانی ایده آل قرار می دهد ، بلکه باعث می شود مکان هایی واقعاً دیدنی و جذاب در اطراف آن واقع شود.

در مقابل شهر جزیره ونکوور قرار دارد ، مکانی عالی با 18 پارک طبیعی متفاوت که در آن می توانیم خرس ، نهنگ قاتل ، دلفین ها و پوشش گیاهی باورنکردنی جنگل را ببینیم.

جزایر دیگر بوون ، جایی که چهارمین مستعمره بزرگ آرتی است ، جزایر دیگری که نمی توانیم از دستش دهیم ، نداریم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی