هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

تحصیل در کانادا جزو مهمترین مقاصد مهاجرت تحصیلی است. بررسی و نقد شرایط، هزینه تحصیل و اخذ اقامت، بورسیه از دانشگاه های معتبر کشور کانادا ... بورسیه تحصیلی در کانادا به شکل مطلق به معنای تحصیل رایگان نخواهد بود. مطمئنا با شنیدن نام بورسیه تحصیلی ذهن شما سمت اسکالر شیپ و کمک های مالی برای تحصیل خواهد رفت.اما بورسیه تحصیلی در کانادا به این معنا نیست. بورسیه در این کشور به منظور آسان کردن تحصیل و بی دغدغه بودن افراد در جریان تحصیل در این کشور است.برای اینکه شرایط و لوازم بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا را بشناسیم باید همه جوانب را بررسی کنیم. البته که می توان گفت با داشتن شرایطی می توان هزینه های تحصیل در این کشور را کاهش داد.

بسیاری از دانشجویان به این امید برای تحصیل به کشور کانادا می‌روند که بتوانند بخشی یا تمام هزینه‌های تحصیل خود را با انجام کارهای دانشجویی تأمین کنند. خوشبختانه این امکان در کانادا وجود دارد. پیدا کردن کار دانشجویی وابسته به مهارت‌های شما، رشته‌ی تحصیلی، تجربه‌های قبلی و سطح دانش شما می‌باشد. اگر بخواهید یک کار نسبتاً خوب پیدا کنید، لازم است سطح دانش زبانی شما بسیار بالا باشد. دانشجویان همچنین می‌توانند در محیط تحصیلی خود کار کنند.
در بسیاری از رشته‌ها دوره‌ی کارآموزی بخشی از تحصیل و کسب تجربه‌ی دانشجو می‌باشد که متناسب با فعالیت وی، حقوق دریافت می‌کند. در این صورت در برخی از موارد دانشجو می تواند برای ادامه ماندن در این کشور، کار خود را تمدید کند و یا به دنبال کار مناسب با وضعیت خود بگردد. در این صورت می تواند اقامت خود را تمدید کند هرچند که زمان کمی برای پیدا کردن کار مناسب دارد و اقامت خود را از دانشجویی به کاری تغییر بدهد. البته که لازمه تمام این موارد، تسلط کامل به زبان انگلیسی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه می توان از ویزای دانشجویی برای کانادا استفاده کرد؟


برای درخواست این ویزا ، باید بر برخی از الزامات غلبه کنید. به خاطر داشته باشید که دوره زمانی که درخواست می کنید تا زمان اعطای آن ممکن است هفته ها ، حتی ماه ها طول بکشد. این برنامه باید مستقیماً به سفارت یا از طریق VAC ها (مراکز درخواست ویزا) ارسال شود که هر کشور شامل آن است.

معمولاً در مورد دوره های کوتاه مدت (کمتر از شش ماه) ارائه نامه انگیزشی برای پذیرش لازم نیست. اما معمولاً برای دوره های طولانی تحصیل ، دانشگاه ها یا سایر موارد مورد نیاز است.

الزامات لازم برای به دست آوردن ویزای دانش آموزان در کانادا


حداقل صدور ویزای دانشجویی برای اقامت در کانادا وجود دارد. آنها اساساً موارد زیر هستند:

گذرنامه معتبر را در زمانی که می خواهید در آنجا اقامت داشته باشید حمل کنید ، زیرا این یک سند شناسایی پذیرفته شده است
گذراندن تست های پزشکی پایه ، که این یک الزام برای سفر به کانادا است ، نه چندان زیاد برای گرفتن ویزای دانشجویی
شما باید در یک موسسه رسمی دانشجویی ثبت نام کنید ، که دلیل و هدف از اقامت را تضمین می کند
همچنین باید نامه انگیزشی بنویسید که چرا می خواهید در کانادا تحصیل کنید و چرا آنها باید شما را انتخاب کنند
توجیه اقتصادی نیز لازم است که بتوانید هزینه زندگی در کانادا و تحصیل را داشته باشید
سرانجام ، شما باید مبلغی را مربوط به قیمت ویزا ، حدود 100 یورو بپردازید


چرا مطالعه در کانادا؟
کانادا یکی از کشورهایی است که انگلیسی در آن بومی صحبت می کند. یکی از بهترین فضیلت های آن این است که به زبان فرانسه نیز صحبت می شود. و دلیل بسیار خوبی برای رفتن به تحصیل در کانادا است.

 


چرا وقتی می توانید دو زبان را یاد بگیرید ، کشوری را انتخاب کنید که بتوانید زبانی مانند انگلیسی یاد بگیرید؟ انگلیسی و فرانسوی دو زبان مهم جهان هستند. بنابراین ، یادگیری زبان در کانادا گزینه خوبی است.

اگر انگلیسی بخواهید انگلیسی خود را حتی تسلط دهید و همچنین فرانسوی را نیز بهبود می بخشید. این یک فرصت بی نظیر است!

علاوه بر این ، شما از تحصیل انگلیسی در کانادا ، مانند موارد زیر ، مزایای دیگری دارید.

مطالعه در کانادا با خانواده
شما امکان تحصیل در کانادا را با یک خانواده میزبان یا با یک برنامه مبادله ای دارید و این یک گزینه خارق العاده است. چرا؟ شما انگلیسی را با تمرین صحبت کردن با افراد بومی یاد خواهید گرفت که این امر مهارت های زبانی شما را دو چندان می کند.

علاوه بر این ، شما از افراد شگفت انگیزی پشتیبانی خواهید کرد که می توانند در هر زمان به شما کمک یا توصیه کنند. آنها برای چند ماه خانواده جدید شما خواهند بود و برای همیشه بخشی از شما خواهند بود.

تحصیل در کانادا با خانواده

آیا حاضرید یک ماجراجویی باورنکردنی را تجربه کنید؟ اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید ، فرصت های بسیاری برای فعالیت ، ایده های دیگر برای یادگیری و یک برنامه درسی گسترده خواهید داشت.

شما می توانید از این فرصت برای گشت و گذار در کشور استفاده کنید ، زیرا جذابیت و جذابیت بسیاری از شهرهای آن ، دقیقاً مانند آن ، در سایر کشورها پیدا نمی شود. این یک فرهنگ کاملاً متفاوت از اروپایی است که قبلاً به آن عادت کرده اید. از منطقه راحتی خود خارج شوید و به جرات زندگی خود را با عادات جدید به دست آورید و از آداب و رسوم جدید لذت ببرید ، آنها را یاد بگیرید ، آنها را بشناسید و با افراد خود سرگرم شوید.

آیا می خواهید برای تحصیل در کانادا بروید؟
علاوه بر این ، تحصیل در یک دوره در کانادا ، رزومه کاری شما را بسیار جذاب تر می کند. زندگی در کانادا به شما یاد می دهد که خود را در محیط های ناآشنا توسعه دهید ، که تجربه شما را به بلوغ شخصی می بخشد ، نه فقط بهبود در یک زبان.

مطالعه بیشتر : کالج در کانادا


اینها دلیل اصلی دلایل اعتقاد شما بستگی به نیاز و بودجه شما برای تحصیل یا کار به کانادا است. علاوه بر این ، ما همچنین توصیه می کنیم که با ویزای توریستی سفر نکنید بلکه این کار را با اجازه دانشجویی انجام دهید.

اقامت طولانی باعث می شود همه این مزیت ها بزرگتر شود و خاطراتی فراموش نشدنی ، مهارت و بلوغ جدید و پیشرفت شخصی و حرفه ای تری را برای شما فراهم کند. آیا در مورد اینکه آیا می توانید با ویزای توریستی در کانادا تحصیل کنید یا نه ، شک دارید؟ با ما در تماس باشید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی