هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

تحصیل در کانادا جزو مهمترین مقاصد مهاجرت تحصیلی است. بررسی و نقد شرایط، هزینه تحصیل و اخذ اقامت، بورسیه از دانشگاه های معتبر کشور کانادا ... بورسیه تحصیلی در کانادا به شکل مطلق به معنای تحصیل رایگان نخواهد بود. مطمئنا با شنیدن نام بورسیه تحصیلی ذهن شما سمت اسکالر شیپ و کمک های مالی برای تحصیل خواهد رفت.اما بورسیه تحصیلی در کانادا به این معنا نیست. بورسیه در این کشور به منظور آسان کردن تحصیل و بی دغدغه بودن افراد در جریان تحصیل در این کشور است.برای اینکه شرایط و لوازم بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا را بشناسیم باید همه جوانب را بررسی کنیم. البته که می توان گفت با داشتن شرایطی می توان هزینه های تحصیل در این کشور را کاهش داد.

بسیاری از دانشجویان به این امید برای تحصیل به کشور کانادا می‌روند که بتوانند بخشی یا تمام هزینه‌های تحصیل خود را با انجام کارهای دانشجویی تأمین کنند. خوشبختانه این امکان در کانادا وجود دارد. پیدا کردن کار دانشجویی وابسته به مهارت‌های شما، رشته‌ی تحصیلی، تجربه‌های قبلی و سطح دانش شما می‌باشد. اگر بخواهید یک کار نسبتاً خوب پیدا کنید، لازم است سطح دانش زبانی شما بسیار بالا باشد. دانشجویان همچنین می‌توانند در محیط تحصیلی خود کار کنند.
در بسیاری از رشته‌ها دوره‌ی کارآموزی بخشی از تحصیل و کسب تجربه‌ی دانشجو می‌باشد که متناسب با فعالیت وی، حقوق دریافت می‌کند. در این صورت در برخی از موارد دانشجو می تواند برای ادامه ماندن در این کشور، کار خود را تمدید کند و یا به دنبال کار مناسب با وضعیت خود بگردد. در این صورت می تواند اقامت خود را تمدید کند هرچند که زمان کمی برای پیدا کردن کار مناسب دارد و اقامت خود را از دانشجویی به کاری تغییر بدهد. البته که لازمه تمام این موارد، تسلط کامل به زبان انگلیسی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برنامه های مطالعاتی در کانادا به دلیل تنوع زیاد آنها مشخص می شود. سطح تحصیلات عالی کشور که یکی از سرمایه گذاری های آن در زمینه آموزش در سراسر جهان است ، با نحوه تدریس نیز توضیح داده می شود.

یکی از بزرگترین اختلافات با کشور ما این است که آموزش معمولاً در گروه های بسیار کمی است. تنها استثناء در دانشگاه است ، زیرا بعضی از مدارک ممکن است کلاس هایی با تعداد زیادی از دانشجویان ثبت نام کنند.

برنامه های مطالعاتی در کانادا با امکانات گسترده ای برای سفارشی سازی مشخص می شود. در مواجهه با برنامه های ما ، بسیار دقیق تر و مشخص شده توسط منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) ، کانادایی ها اجازه می دهند برنامه شخصی سازی شده تری داشته باشند ، که در آن هر فرد مسیر خود را نشان می دهد.

این قبلاً از طرف مؤسسه ای اتفاق می افتد که دانشجویان در آن تعداد زیادی از افراد برگزیده را انتخاب کنند. به این معنا ، یک نوجوان کانادایی اکنون می تواند به عنوان مثال از دبیرستان به سمت روباتیک ، اقتصاد ، ترجمه یا سمعی و بصری حرکت کند.

پس از گرفتن مدرک دبیرستان ، امکانات از طریق کالج آموزش فنی و حرفه ای یا در خود دانشگاه ضرب می شود.

من می خواهم در کانادا تحصیل کنم
با این وجود ، قبل از ورود به این برنامه ها ، ما در مورد الزاماتی که باید برای ثبت نام در کانادا انجام دهیم صحبت خواهیم کرد.

الزامات لازم برای دنبال کردن یک برنامه مطالعاتی در کانادا برای افراد خارجی
دانشجویان شاغل در یک گروه

مهمترین شرط تحصیل در کانادا داشتن ویزای دانشجویی است. برخلاف ویزاهای دیگر مانند ویزای تعطیل کار یا کار پس از فارغ التحصیلی ، گرفتن همان برای شهروندان اسپانیایی بسیار ساده است.

نکته اصلی این است که آنها قبلاً ما را در یک موسسه آموزشی کانادایی پذیرفته اند. بنابراین ، اگر ما به دنبال برنامه تحصیل خود در کانادا هستیم ، اولین کاری که باید انجام دهیم شناسایی آن است و از مدرسه می خواهیم ما را ثبت نام کند.

 


پس از ثبت نام ، می توانیم نامه ای را از مدرسه درخواست کنیم که برای ما ویزای ضروری است.

علاوه بر این ، ما باید نشان دهیم که بودجه کافی داریم تا بتوانیم در دوره تحصیل در کانادا زندگی کنیم. در صورت نداشتن آن به دلیل اینکه والدین ما می خواهند آن را به ما پرداخت کنند یا می خواهیم با کار کردن در همان زمان آن را پرداخت کنیم ، یک فرمول در دسترس است.

در این حالت باید نامه حمایت مالی ارائه شود. این سندی است که به موجب آن یکی از اعضای خانواده مسئولیت پرداخت هزینه های شما در کشور را بر عهده دارد. حداقل باید حدود 600 یورو در ماه باشد.

به همین ترتیب ، شما باید بلیط هواپیما را نیز تهیه کنید و اگر زیر 18 سال دارید ، آدرس موقت در کشور وجود دارد که ممکن است هنگام یافتن محل اقامت دائم ، یک خوابگاه باشد.

افراد زیر سن قانونی همچنین باید از والدین یا سرپرستان قانونی خود مجوز ارائه دهند.

سرانجام ، ما همچنین باید ثابت کنیم که سطح انگلیسی ما کافی است. اگر به آن احتیاج دارید ، ما تست را به شما می دهیم و اعتبار آن را می دهیم.

با داشتن کلیه مستندات به منظور ، می توانیم ویزای دانشجویی در کانادا را دریافت کنیم ، که در کل دوره تحصیلی معتبر است که می خواهیم تحصیل کنیم. علاوه بر این ، پس از اتمام برنامه مطالعه ، اگر بیش از 8 ماه طول بکشد ، می توانیم درخواست ویزای کار پس از مطالعه را بدهیم و حداکثر 2 سال در همان زمان بمانیم.

آموزش حرفه ای در کانادا (CO-OP)
کلاس با رایانه

آموزش فنی و حرفه ای در کانادا تحت عنوان Co-Op یا Career Programs نامیده می شود و چیزی متفاوت از ماست. این دوره ها از دوره های یک تا دو سال با تمرکز 100 درصد بر روی حرفه ای هستند.

این دوره ها به دو بخش مختلف تقسیم می شوند: یک بخش عملی و یک نظری. با این حال ، ما لازم نیست که بخش تئوریک را مانند این بدانیم ، زیرا این بخش نیز در برنامه مطالعه بخش بزرگی از تمرین حرفه ای را دارد.

به عنوان مثال ، اگر یک آشپزخانه Co-Op درست کنیم ، در بخش نظری نه تنها دستور العمل ها را مطالعه خواهیم کرد بلکه آنها را نیز طبخ خواهیم کرد و از تکنیک های برش و موارد دیگر استفاده خواهیم کرد. به طور خلاصه ، بخش نظری دانشجویان را برای توسعه حرفه ای آماده می کند. بدون مشکل.

پس از آن قسمت اول دوره ، دانش آموز می تواند به طور کامل در بخش خود کار کند انگار که او آموزش خود را به پایان رسانده است.

بخش دوم برنامه قسمت عملی است و در یک شرکت خارجی تهیه شده است. بیشتر اوقات این شیوه های حرفه ای پرداخت می شود ، اگرچه مواردی وجود دارد که در آن نیست.

نوع برنامه آموزش حرفه ای در کانادا که می توانید انجام دهید بستگی به داشتن مدرک دبیرستان در اسپانیا یا مدرک دبیرستان دارد. این عنوان همچنین به عنوان کالج دیپلم نیز شناخته می شود.

در این جستجو می توانید دوره های مختلف Co-Op را که می توانید انتخاب کنید مشاهده کنید.

از جمله گزینه های دیگر ، مدیریت بازرگانی ، تجارت بین المللی ، مدیریت بهداشت ، مدیریت هتلداری یا بازاریابی برخی از مواردی هستند که دانشجویان ما در ونکوور و تورنتو انتخاب می کنند.

ویزای تحصیلی در کانادا
دانشگاه کانادایی

اگر می خواهیم در یکی از بهترین دانشگاه های کانادا تحصیل کنیم ، باید در نظر داشته باشیم که شرایط ورود به دانشگاه ممکن است سخت تر از برنامه های شغلی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی