هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

تحصیل در کانادا جزو مهمترین مقاصد مهاجرت تحصیلی است. بررسی و نقد شرایط، هزینه تحصیل و اخذ اقامت، بورسیه از دانشگاه های معتبر کشور کانادا ... بورسیه تحصیلی در کانادا به شکل مطلق به معنای تحصیل رایگان نخواهد بود. مطمئنا با شنیدن نام بورسیه تحصیلی ذهن شما سمت اسکالر شیپ و کمک های مالی برای تحصیل خواهد رفت.اما بورسیه تحصیلی در کانادا به این معنا نیست. بورسیه در این کشور به منظور آسان کردن تحصیل و بی دغدغه بودن افراد در جریان تحصیل در این کشور است.برای اینکه شرایط و لوازم بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا را بشناسیم باید همه جوانب را بررسی کنیم. البته که می توان گفت با داشتن شرایطی می توان هزینه های تحصیل در این کشور را کاهش داد.

بسیاری از دانشجویان به این امید برای تحصیل به کشور کانادا می‌روند که بتوانند بخشی یا تمام هزینه‌های تحصیل خود را با انجام کارهای دانشجویی تأمین کنند. خوشبختانه این امکان در کانادا وجود دارد. پیدا کردن کار دانشجویی وابسته به مهارت‌های شما، رشته‌ی تحصیلی، تجربه‌های قبلی و سطح دانش شما می‌باشد. اگر بخواهید یک کار نسبتاً خوب پیدا کنید، لازم است سطح دانش زبانی شما بسیار بالا باشد. دانشجویان همچنین می‌توانند در محیط تحصیلی خود کار کنند.
در بسیاری از رشته‌ها دوره‌ی کارآموزی بخشی از تحصیل و کسب تجربه‌ی دانشجو می‌باشد که متناسب با فعالیت وی، حقوق دریافت می‌کند. در این صورت در برخی از موارد دانشجو می تواند برای ادامه ماندن در این کشور، کار خود را تمدید کند و یا به دنبال کار مناسب با وضعیت خود بگردد. در این صورت می تواند اقامت خود را تمدید کند هرچند که زمان کمی برای پیدا کردن کار مناسب دارد و اقامت خود را از دانشجویی به کاری تغییر بدهد. البته که لازمه تمام این موارد، تسلط کامل به زبان انگلیسی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا می توانید حرکت به یک کشور شگفت انگیز و پیشرفت با یک زبان مهم را تصور کنید؟ آیا می توانید تصور کنید که می توانید برای مدت زمانی کوتاه این کار را انجام دهید ، که مانع بازگشت شما به کشور وطن نمی شود؟ بله ، شما هم مثل ما فکر می کنید ... به مدت سه ماه به زبان انگلیسی در کانادا تحصیل کنید! اما چطور؟ و چرا کانادا؟

اگر این ایده شگفت انگیز به ذهن شما خطور می کند ، پیشنهاد می کنیم تا آخر در این پست بمانید. ما کسانی را که به مدت سه ماه برای یادگیری زبان انگلیسی در کانادا می روند ، کلی از مزایا و مزایای آن را کشف خواهیم کرد.

مقاصد بسیاری وجود دارد که می توانید برای تحصیل در انگلیسی ، مانند استرالیا یا انگلیس یا دانمارک به آنجا بروید ، اما ما مطمئن هستیم که این مانند تجربه و سطح انگلیسی شما نمی توانید در کانادا باشید.

 

به همین دلیل ، در وبلاگ اطلاعات Planet ما چندین جنبه مهم در مورد تحصیل انگلیسی در کانادا به مدت سه ماه را توضیح خواهیم داد ، بنابراین شما برای آینده خود بهترین تصمیم را می گیرید. آیا می خواهید آن را از دست دهید؟ کاغذ و قلم بگیرید و توجه زیادی کنید!

 چرا انگلیسی در سه ماه در کانادا تحصیل می کند؟
همانطور که قبلاً به شما گفتیم دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. اما برخی دلایل از وزن بالایی برخوردار هستند ، برخی از آنها مهمترین دلایلی است که بیشتر و بیشتر دانش آموزان برای ادامه تحصیل به کانادا می روند.

کانادا یکی از کشورهایی است که بیشتر جوانان برای رفتن به تحصیل و کار انتخاب می کنند. چند وقت پیش ، بیشتر دانش آموزانی که می خواستند زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشند ، مدتی به لندن و شهرهای دیگر انگلستان نقل مکان کردند ، زیرا این سفر به دلیل نزدیک تر بودن ، تا حدودی ارزان تر بود و می توانند بیشتر از زمان بازگشت به آنجا بروند. کشور دور

اکنون همه چیز تغییر کرده است. جوانان در صورت حرکت موقت ، خواه تحصیل یا کار ، دیگر نمی خواهند به آنجا بروند. اکنون آنها به دنبال دور شدن ، تجربه های جدید زندگی می کنند ، از فعالیت های مختلف لذت می برند ، با افراد بیشتری ملاقات می کنند و بسیار دور هستند.

از آنجا که می دانید دیر یا زود می خواهید به خانه برگردید ، ماجراجویی شما دارای تاریخ است (هرچند که گاهی اوقات چنین نمی شود). سپس می خواهید تا آنجا که ممکن است بروید ، از راحتی و منطقه راحتی خود فرار کنید و با چیزی کاملاً جدید و متفاوت روبرو شوید.

 



راهنمای شروع تحصیل در کانادا


اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کانادا مطالعه کنید ، چه کاری می توانید انجام دهید؟
اگر به مدت سه ماه قصد تحصیل زبان انگلیسی در کانادا را دارید ، چندین پیشنهاد آکادمیک ، دوره و برنامه های دیگر دارید تا از این دوره کوتاه حداکثر استفاده را ببرید. علاوه بر این ، می توانید مطالعات خود را با گردشگری یا ورزش تلفیق کنید.

نکته بد در مورد ترک تنها سه ماه این است که ، اگر شما به تحصیل بروید ، به شما هم فرصت کار نمی دهد. در Information Planet ، توصیه می کنیم که برای این مدت اقامت یک دوره یا برنامه مطالعاتی فشرده را انتخاب کنید ، زیرا یادگیری بسیار گسترده تری به شما خواهد داد.

اما می توانید از زمان استفاده کنید تا در برخی از فعالیت های ورزشی ثبت نام کنید و به گشت و گذار در شهر و محیط اطراف بروید که در طی این سه ماه زندگی در آن انتخاب کرده اید. به عنوان مثال ، برخی از شهرهایی که ما به شما توصیه می کنیم از آنها بازدید کنید ، در صورتی که آنهایی نیستند که شما زندگی خود را انتخاب کنید ، ونکوور و کلگری هستند.

کوههای پوشیده از برف ، شهرهای باورنکردنی ، زیبایی های طبیعی مانند آبشار نیاگارا را ببینید ... آنها فقط برخی از کارهایی هستند که می توانید هنگام بازدید از این کشور فوق العاده انجام دهید.

مطالعه در کانادا

مطالعه در کانادا با خانواده
علاوه بر این ، شما امکان تحصیل در کانادا با خانواده را دارید که تجربه شما را بسیار بیشتر خواهد کرد و این امکان را برای شما فراهم می کند که در کنار گروهی از افرادی باشید که با آنها در خانه احساس می کنید و اتفاقاً تمرین انگلیسی خود را نیز افزایش دهید.

نکته خوب در مورد تحصیل انگلیسی در کانادا با خانواده این است که می توانید با افراد آنجا ملاقات کنید ، در زمان نیاز از حمایت برخوردار شوید و مقداری هزینه را برای اقامت پس انداز کنید. علاوه بر این ، شما با آنها به زبان آنها صحبت خواهید کرد ، در حالی که اگر به یک اقامتگاه بروید و با افرادی از کشور خود جمع شوید ، ممکن است انگلیسی کمتری تمرین کنید.

این مزیت آخر از اهمیت حیاتی برخوردار است ، زیرا بهترین راه برای یادگیری یک زبان تمرین آن با افراد بومی است. و برای این ، حفظ رابطه با آنها بسیار مفید است.

شرایط لازم برای مطالعه زبان انگلیسی در کانادا برای سه ماه ، آنچه شما نیاز دارید؟
البته شما واقعاً می خواهید ، امیدوار باشید و یک چمدان بزرگ. ما موافقیم. اما برخی از تشریفات و رویه هایی وجود دارد که برای یادگیری زبان انگلیسی در کانادا به مدت سه ماه باید بر آنها غلبه کنید.

با ما همراه باشید تا در کانادا تحصیل کنیم
به خاطر داشته باشید که این شرایط ممکن است بسته به عوامل خاصی که ممکن است نیازها و شرایط شما را درگیر کند متفاوت باشد. اما اصولاً شرایط لازم برای تحصیل در کانادا به مدت سه ماه به شرح زیر است.

تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان

پاسپورت معتبر
ضروری است که شما یک سند هویتی داشته باشید که به شما امکان می دهد خود را شناسایی کنید و به خارج از اتحادیه اروپا سفر کنید. برای دومی ، این سند باید گذرنامه باشد. و باید تا سه ماه اعتبار داشته باشد یا تا زمانی که تصمیم به ترک آن گرفتید.

ویزا
این سند امکان زندگی موقت در آنجا را برای شما فراهم می کند. اگر می خواهید انگلیسی را در یک آکادمی یا مدرسه تحصیل کنید ، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. اگر می خواهید انگلیسی را با کار کردن یاد بگیرید ، فقط در آنجا زندگی می کنید ، ویزاهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید دریافت کنید.

شما باید به خوبی در مورد کدامیک از اقامت خود در کانادا آگاه باشید. در غیر این صورت ، حتی ممکن است به شما اجازه سفر ندهند.

ثبت نام در یک مدرسه معتبر
برای رفتن به تحصیل ، باید کلیه تشریفات لازم در یک آکادمی یا مدرسه را برای یادگیری زبان انگلیسی ثبت کنید که توسط دولت کانادا معتبر و پشتیبانی می شود.

ملزومات دیگر
بسته به دوره ای که شما می خواهید ، سطح مورد نظر خود را طی کنید ، یا اگر قصد دارید انگلیسی یا کار تحصیل کنید ، ممکن است خود را نیاز به برآورده کردن سایر الزامات ، بعضی از اساسی تر از سایرین پیدا کنید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی