هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

هزینه زندگی و تحصیل در کانادا +شرایط بورسیه کانادا

تحصیل در کانادا ، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، مدارک مورد نیاز و هزینه تحصیل و زندگی در کانادا

تحصیل در کانادا جزو مهمترین مقاصد مهاجرت تحصیلی است. بررسی و نقد شرایط، هزینه تحصیل و اخذ اقامت، بورسیه از دانشگاه های معتبر کشور کانادا ... بورسیه تحصیلی در کانادا به شکل مطلق به معنای تحصیل رایگان نخواهد بود. مطمئنا با شنیدن نام بورسیه تحصیلی ذهن شما سمت اسکالر شیپ و کمک های مالی برای تحصیل خواهد رفت.اما بورسیه تحصیلی در کانادا به این معنا نیست. بورسیه در این کشور به منظور آسان کردن تحصیل و بی دغدغه بودن افراد در جریان تحصیل در این کشور است.برای اینکه شرایط و لوازم بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا را بشناسیم باید همه جوانب را بررسی کنیم. البته که می توان گفت با داشتن شرایطی می توان هزینه های تحصیل در این کشور را کاهش داد.

بسیاری از دانشجویان به این امید برای تحصیل به کشور کانادا می‌روند که بتوانند بخشی یا تمام هزینه‌های تحصیل خود را با انجام کارهای دانشجویی تأمین کنند. خوشبختانه این امکان در کانادا وجود دارد. پیدا کردن کار دانشجویی وابسته به مهارت‌های شما، رشته‌ی تحصیلی، تجربه‌های قبلی و سطح دانش شما می‌باشد. اگر بخواهید یک کار نسبتاً خوب پیدا کنید، لازم است سطح دانش زبانی شما بسیار بالا باشد. دانشجویان همچنین می‌توانند در محیط تحصیلی خود کار کنند.
در بسیاری از رشته‌ها دوره‌ی کارآموزی بخشی از تحصیل و کسب تجربه‌ی دانشجو می‌باشد که متناسب با فعالیت وی، حقوق دریافت می‌کند. در این صورت در برخی از موارد دانشجو می تواند برای ادامه ماندن در این کشور، کار خود را تمدید کند و یا به دنبال کار مناسب با وضعیت خود بگردد. در این صورت می تواند اقامت خود را تمدید کند هرچند که زمان کمی برای پیدا کردن کار مناسب دارد و اقامت خود را از دانشجویی به کاری تغییر بدهد. البته که لازمه تمام این موارد، تسلط کامل به زبان انگلیسی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

صحبت در مورد دانشگاههای کانادا ذکر این مؤسسات با اعتبار عالی ، از بهترین های جهان است. جای تعجب نیست که کانادا کشور G8 است که بیشترین سرمایه گذاری را در زمینه آموزش انجام می دهد.

انتخاب یک دانشگاه کانادایی برای انجام برخی از دوره ها یا کل حرفه این است که شرط بندی بر روی یک سیستم آموزشی است که به دانشجویانش اعتماد دارد و می داند چگونه از آنها بیشترین بهره را ببرید.

این یک آموزش رقابتی و جهانی است که به شما امکان می دهد تا با هر فارغ التحصیل دیگر دنیا در مورد شما صحبت کند.

تحصیل در کانادا تجربه ای فراموش نشدنی را در یکی از جالب ترین کشورهای کره زمین تجربه می کند. مکانی چند فرهنگی ، با احترام ، با مناظر رویایی و شهرهای باورنکردنی.

طبق رتبه های مختلف دانشگاه ها ، این بهترین دانشگاه های کانادا هستند ...

 

دانشگاه تورنتو
پردیس سنت جورج در دانشگاه تورنتو

 



این دانشگاه بهترین دانشگاه در کانادا محسوب می شود. دانشگاه تورنتو عمومی است و همچنین یکی از قدیمی ترین است.

در سال 1827 تأسیس شده است ، که به آن 192 سال می رسد. ما همچنین با تعداد بیشتری از دانشجویان که تقریباً 90،000 دانشجو هر سال ثبت نام می کنند ، قبل از دانشگاه هستیم.

با وجود کالج نیمه مستقل مختلف ، ساختار دانشگاه تورنتو بر پایه دانشگاه آکسفورد بنا شده است ، اگرچه با گذشت سالهاست که فعالیت خود و منحصر به فرد خود را بنا می کند.

یکی از بزرگترین ارزش های این دانشگاه این است که دارای برنامه های مطالعاتی فوق العاده خاص و بسیار تخصصی است. به عنوان مثال ، این یکی از معدود مکان های جهان است که می توانید زبان استونیایی قرن 18 ، سانسکریت پیشرفته یا حتی ژنومیک محاسباتی را مطالعه کنید.

جالب اینجاست که روزنامه نگاری در پردیس اصلی دانشگاه تورنتو مطالعه نمی شود. دلیل این امر این است که در کنار آن دانشگاه رایرسون ، معتبرترین برای مطالعه این موضوع قرار دارد.

در این رابطه باید توجه داشت که در دانشگاه های کانادا با توجه به مدرک تفاوت کاملاً وجود دارد. دانشگاه هایی وجود دارند که بدون آنکه به اندازه تورنتو یا بریتیش کلمبیا معتبر باشند ، مطالعات بین المللی زیادی دارند.

به طور کلی ، تمام دانشگاههای کانادا ، اعم از دولتی و خصوصی ، سطح علمی قابل ملاحظه ای دارند.

دانشگاه کلمبیا انگلیس
ضبط دانشجویان در دانشگاه بریتیش کلمبیا

 



واقع در ونکوور و شهر کوچک کلونا ، در فضای داخلی ایالت ، بهترین در بین دانشگاه های کانادا برای دانشجویان خارجی است. محیط چند فرهنگی به گونه ای است که می توانید با سایر دانشجویان 162 کشور جهان تحصیل کنید.

علاوه بر این ، دومین دانشگاه برتر کانادا و یکی از 50 دانشگاه برتر دنیا محسوب می شود. در کل ، حدود 60،000 دانشجو در دانشگاه های مختلف خود ، از جمله Kelowna ، ثبت نام کرده اند.

موقعیت آن در ونکوور ، شهری که هر سال در رده بندی جهانی شهرها با بالاترین کیفیت زندگی قرار دارد ، یکی دیگر از بزرگترین جاذبه های آن است.

دانشگاه بریتیش کلمبیا مکانی ایده آل برای مطالعه گیاه شناسی ، زبانهای مدرن ، انسان شناسی یا هنرهای نمایشی در بین دیگران است. اگرچه بخش علوم طبیعی آن معتبرترین دانشگاه است ، اما کل بخش هنر و علوم انسانی نیز در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به عنوان دومین دانشگاه برتر کانادا و با حضور در جهان برتر 20 ، بیایید شغلی را که انتخاب می کنیم ، از کیفیت آموزشی قابل ملاحظه ای برخوردار باشیم. با این وجود ، نتایج همیشه به شما بستگی دارد ، زیرا "به شما بستگی دارد" فقط شعار لاتین UBC است.

دانشگاه MCGILL
مترو مک گیل متوقف شود

 



دانشگاه مک گیل در مونترال و تحت تأثیر نفوذ فرانسه در این کشور قرار دارد. سومین بهترین در نظر گرفته شده ، حتی در تعداد جایزه های نوبل که تولید کرده ، تورنتو را نیز برنده می شود. نه بیشتر و نه چیزی کمتر از 12.

مک گیل سه جایزه نوبل در پزشکی ، یکی در رشته اقتصاد ، دو نفر در فیزیک و سه در شیمی را از جمله دیگر تولید کرده است. بنابراین ، یکی از دانشگاه های مورد علاقه دانشجویان این علوم است.

علی رغم قرار گرفتن در منطقه فرانسه ، یک دانشگاه انگلیسی زبان و یکی از اولین کسانی است که در کانادا تأسیس شده است. با ایجاد سال 1821 ، حتی قدیمی تر از دانشگاه تورنتو است.

در عوض ، لازم به ذکر است که یک سوابق تحصیلی عالی برای ورود به این دانشگاه لازم است. از بین تمام دانشگاه های کانادا ، بیشترین خواستار جذب دانشجویان جدید است ، به همین دلیل بسیاری از دانشجویان خارجی ترجیح می دهند گزینه های دیگر را انتخاب کنند.

فقط با داشتن سابقه تحصیلی برجسته می توانیم در مک گیل تحصیل کنیم.

دانشگاه البرتا
 



این دانشگاه بزرگ واقع در ادمونتون ، پایتخت ایالت است ، این دانشگاه بزرگ دیگر برای افراد خارجی است. این دانشگاه همچنین در بین 100 دانشگاه برتر بین المللی قرار دارد و دانشجویان 142 کشور جهان دارند.

آلبرتا با داشتن چهار پارک بزرگ ملی یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق کانادا است و دارای یک محیط طبیعی چشمگیر است.

دانشگاه آلبرتا هر سال 35000 دانشجو در پردیس های خود دارد. چهارمین بهترین در کانادا 37مین مورد در آمریکای شمالی و 81 در سراسر جهان در زمینه تحقیقات است.

در میان مطالعات مختلف خود ، وی بر اهمیتی که آنها به مطالعات اینویت و سایر فرهنگ های بومی کانادا در دانشکده مطالعات بومیان و همچنین برنامه های پزشکی ، فناوری نانو و مهندسی آنها داده اند تأکید می کند.

این دانشگاه همچنین از کتابخانه دانشگاه خود ، دومین کتاب بزرگ در کل کانادا است.

این دانشگاه بیش از 500 برنامه درجه و 250 تخصص دارد ، بنابراین همچنین می توانید مطالعه هایی را که به بهترین وجه مناسب شماست پیدا کنید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی